Loading...

Sollicitatieprocedure

Manier van solliciteren

Je kunt solliciteren via de solliciteerbutton in onze vacatures. In dit formulier kun je jouw CV en motivatiebrief uploaden.

Tip: Sla de vacaturetekst op. Na het verstrijken van de deadline is de tekst niet meer zichtbaar.

Ontvangstbevestiging

Zodra wij jouw sollicitatie hebben ontvangen, krijg je direct een ontvangstbevestiging. Wij laten je binnen een week na sluitingsdatum weten of je een gesprek krijgt. Dit doen wij telefonisch en bevestigen dit per mail. Ben je het niet geworden? Dan laten we je dit via de mail weten.

Selectiegesprekken

We kunnen er niet omheen: we hebben allemaal te maken met het coronavirus. De gesprekken voeren we daarom via een videoverbinding. In het selectiegesprek kijken wij of het klikt en of jij past bij de functie. We vertellen je meer over de functie en over werken bij de gemeente Delft en je kunt vragen stellen. We praten ook graag over je ambities, werkervaring en wie jij bent als persoon.

Na het sollicitatiegesprek informeren we je over de stand van zaken in de selectieprocedure. Word je afgewezen, dan krijg je een telefoontje van ons. Je krijgt dan een toelichting waarom je het niet bent geworden. Zijn we enthousiast over je? Dan krijg je óf een uitnodiging voor een tweede gesprek óf een uitnodiging om de arbeidsvoorwaarden te bespreken.

Arbeidsvoorwaardengesprek

Wanneer alle gesprekken positief zijn, krijg je een gesprek over de arbeidsvoorwaarden. We bespreken je salaris, de overige arbeidsvoorwaarden en de voorwaarden van jouw indiensttreding. Voor dit gesprek vragen we je om je ID-bewijs (paspoort) en originele diploma’s mee te nemen. We bevestigen alle afspraken na het gesprek.

Wij gebruiken cookies om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Door deze website te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van deze website.